Obejścia miasta Bolków na kierunku Wrocław – Bolków – Jelenia Góra. Obiekty inżynierskie.
Nazwa projektu:
Obejścia miasta Bolków na kierunku Wrocław – Bolków – Jelenia Góra. Obiekty inżynierskie.
Inwestor:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział we Wrocławiu.
Lokalizacja:
Bolków.
Etapy projektu
Projekt koncepcyjny.
Data opracowania dokumentacji:
2003r.
Dane techniczne:
Klasa ulicy GP 1/2.
Obiekty inżynierskie – nośność wg PN-85/S-10030 – klasa obciążeń A.
Rozwiązania projektowe
Estakada E1 (nad łącznikiem drogowym obwodnicy i linią kol. nr 302).
Konstrukcja ciągła 10-cio przęsłowa. Długość całkowita obiektu w osiach podpór 2x22.50+8x32.00=301.00m. Konstrukcję przęseł zaprojektowano w dwóch wariantach. W wariancie I konstrukcje przęseł przewidziano do wykonania w technologii monolitycznej jako betonowe, sprężone (kablobetonowe). Przęsła belkowe, w układzie dwudźwigarowym zwieńczone zostały żelbetową płytą pomostową. W wariancie II przewidziano konstrukcje dźwigarów głównych jako stalowe, spawane w postaci skrzynek o zmiennej wysokości konstrukcyjnej. Przęsła belkowe, dwudźwigarowe z żelbetową, zespoloną płyta pomostową
Estakada E2 (nad Rochowicką Wodą i drogą powiatową nr 12116).
Konstrukcja ciągła 11-sto przęsłowa. Długość całkowita obiektu w osiach podpór 2x22.50+9x32.00=333.00m.
Estakada E3 (nad Nysą Szaloną i droga krajową nr 5). Konstrukcja ciągła 5-cio przęsłowa. Długość całkowita obiektu w osiach podpór 2x22.50+3x32.00=141.00m.